Оплата і доставка

Оплата

Оплата проводиться в національній валюті України – гривні.

Способи оплати (виберіть при замовленні):

  • онлайн картою Visa/MasterCard;
  • повна передоплата на банківську картку продавця;
  • повна передоплата на розрахунковий рахунок продавця;
  • готівкою при отриманні товару в точці продажу.

Способи доставки (вкажіть при замовленні):

  • доставка службою вантажоперевізника (термін доставки – 1-3 робочих дня, вартість – відповідно до тарифів перевізника і залежить від ваги відправлення). Оплата доставки не входить у вартість товару і оплачується одержувачем;
  • ви можете самостійно забрати замовлення в нашому офісі за адресою: м.Харків пр-т. Московський, 142, оф.33, попередньо домовившись з нами за телефоном 0 800 214 057;
  • при оформленні доставки Новою Поштою можлива адресна доставка кур’єром.

Якщо у вашому місті немає жодної служби доставки, ми відправимо замовлення Укрпоштою, з умовою повної передоплати за товар і за доставку.

Замовлення відправляється протягом 1-7 днів, в залежності від наявності товару на складі і обраного вами способу доставки.

Замовлення на сайті можна оформляти цілодобово.

Час обробки замовлень: щодня – з 09:00 до 17: 00. Замовлення, отримані після 18:00, обробляються протягом наступного робочого дня.

Зробіть замовлення на сайті, ми вам передзвонимо, уточнимо деталі і підберемо найбільш зручний для вас спосіб оплати і доставки.

Залишилися питання чи потрібна консультація? Телефонуйте 0 800 214 057 безкоштовно на території України.

Прийом товару покупцем

Перевірка комплектації і наявності зовнішніх дефектів у виробі здійснюється покупцем в присутності представника кур’єрської служби. Комплектація товару визначається її описом або керівництвом по експлуатації. Підтвердженням відсутності претензій до зовнішнього вигляду і якості товару є підпис покупця в документах про оплату.

До товару додаються такі документи:

  • інструкція з експлуатації з гарантійним талоном;
  • документи про оплату.

Гарантія

Купуючи вентиляцію Ventoxx, ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування – два роки. Перш ніж почати експлуатацію, вам необхідно уважно ознайомитися з гарантійними умовами та інструкцією по експлуатації. Гарантійний ремонт здійснюється за наявності гарантійного талона чи іншого документа, який його замінює, з позначкою про дату продажу; документа, який підтверджує купівлю товару (чек); за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням, тощо.

Гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцеві в результаті:

  • порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції);
  • дій третіх осіб;
  • ремонту, або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;
  • відхилень норм поживних, телекомунікаційних і кабельних мереж;
  • неправильної установки і підключення виробу;
  • в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

Обмін і повернення техніки

Повернення, обмін, заміна і гарантійний ремонт товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару належної якості. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір протягом чотирнадцяти днів на підставі Закону України “Про захист прав споживачів”.

Для здійснення права на розірвання договору, споживач повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані.

Знищення, пошкодження або псування продукції, які сталися не з вини споживача, не позбавляє споживача права на розірвання договору. Зменшення вартості продукції внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки продукції не позбавляє споживача права на розірвання договору.

Для повернення товару необхідно надати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • розрахунковий документ, що підтверджує покупку;
  • гарантійний талон;
  • акт підтверджує, що в товарі виявлено істотний недолік, виписаний сервісним центром в разі виявлення в товарі істотного недоліку;
  • паспорт і ідентифікаційний код.

Гроші повертаються покупцеві в день пред’явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.

Для отримання додаткової інформації, яка стосується умов обміну, заміни повернення або гарантійного обслуговування товару ви можете зв’язатися з нами через форму зворотного зв’язку або за телефоном 0 800-214-057.

Претензії приймаються в порядку, передбаченому чинним законодавством України за адресою вказаною в контактах.

Доставка

Замовляючи доставку товару сторонніми кур’єрськими службами “Нова пошта”, “Міст Експрес”, “САТ”, “Інтайм”, “Делівері”, “Гюнсел” – при отриманні обов’язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а так само його зовнішній вигляд.

Продавець гарантує упаковку замовленого товару, яке забезпечує цілісність і збереження його товарного вигляду.

Доставка здійснюється за рахунок покупця і оплачується при отриманні товару безпосередньо в пункті прийому товару

Розрахувати орієнтовну вартість доставки можна на сайті перевізника

Нова Пошта

www.novaposhta.ua/ru/delivery

Ін Тайм

www.intime.ua/ru-calc

Оплата здійснюється через Райффайзен банк.

Підписатися на розсилку