Правила купівлі

Зробіть замовлення на сайті ventoxx.ua або за телефоном 0 800-214-257.

Виберіть в кошику метод доставки – самовивіз з бажаного магазина або отримання товару Новою поштою або інший кур’єрською службою.

Оплату можна здійснити картою при оформленні замовлення на сайті, або ж сплатити готівкою при отриманні.

Чекайте дзвінок менеджера Call-центру для підтвердження замовлення.

Оплата

Для всіх придбаних товарів оплата може бути здійснена:

Готівкою при отриманні товару

Оплата готівкою в момент доставки замовлення. Покупець передає гроші експедитору-касиру і отримує замовлений товар і пакет документів (товарний чек або накладну (документи, які підтверджують покупку), гарантійний талон, інструкція з експлуатації).

Увага! Оплата товару здійснюється виключно у гривнях.

Оплата готівкою можлива при доставці товару Новою Поштою, Делівері, Інтайм, Укрпоштою або інший кур’єрською службою на прохання покупця.

Безготівкова оплата (за умови доставки перевізником Нова Пошта)

За замовленням клієнта, співробітник інтернет-магазину оформляє рахунок-фактуру і відправляє її покупцеві за допомогою електронної пошти. На підставі рахунку-фактури покупець здійснює оплату за реквізитами, вказаними в рахунку-фактурі через банківську установу на протязі 3-х робочих днів з дати виставлення рахунку.

Після надходження грошей на рахунок інтернет-магазину, з покупцем зв’язується співробітник інтернет-магазину і погоджує зручний час і адресу доставки. Кур’єр доставляє оплачений товар і всі необхідні супровідні документи за адресою, вказаною покупцем.

Кредит, оплата частинами, розстрочка

За замовленням клієнта на сайті з ним зв’язується співробітник інтернет-магазину і підтверджує заявку на покупку і наявність товару, далі формується рахунок і надається клієнтові.

Клієнт може самостійно оформити кредит в банку відповідно до існуючих програм енергоефективності:

www.iqenergy.org.ua

www.oschadbank.ua/ua/private/loans/oschad_home

Умови оформлення кредиту уточнюйте в відділенні банку.

Оплата карткою

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською карткою* Visa і MasterCard.

Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним чином: під час оформлення замовлення на сайті, Вам запропонують зробити вибір способу оплати. У графі “Оплата” Вам потрібно вибрати «Оплата банківською картою Visa/MasterCard». Після цього ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів, де необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу: отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов’язково потрібно мати при собі паспорт.

Після оформлення замовлення співробітник інтернет-магазину підтверджує оплату і наявність товару, а також погоджує зручний час і місце доставки.

Прийом товару покупцем

Перевірка комплектації і наявності зовнішніх дефектів у виробі здійснюється покупцем в присутності представника кур’єрської служби. Комплектація товару визначається її описом або керівництвом з експлуатації. Підтвердженням відсутності претензій до зовнішнього вигляду і якості товару є підпис покупця в документах про оплату.

До товару додаються такі документи:

  • інструкція з експлуатації з гарантійним талоном;
  • документи про оплату.

Гарантія

Купуючи вентиляцію Ventoxx, ви отримуєте надійну побутову техніку з гарантією. Термін гарантійного обслуговування – 2 роки.

Перш ніж почати користування приладами, уважно ознайомтеся з гарантійними умовами та інструкцією з експлуатації.

Гарантійний ремонт здійснюється за наявності гарантійного талона чи іншого документа, який його замінює, з позначкою про дату продажу; документа, який підтверджує купівлю товару (чек); за умови дотримання вимог експлуатаційного документа щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання товару за призначенням і т.д.

Гарантійне обслуговування не поширюється на товар, несправності в якому виникли після передачі товару покупцеві в результаті:

  • порушення споживачем правил експлуатації, зберігання або транспортування товару, зазначених у супровідних документах (інструкції);
  • дій третіх осіб;
  • ремонту, або внесення несанкціонованих виробником конструктивних чи схемотехнічних змін;
  • відхилень норм поживних, телекомунікаційних і кабельних мереж;
  • неправильної установки і підключення виробу;
  • в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

Обмін і повернення техніки

Повернення, обмін, заміна і гарантійний ремонт товару здійснюється згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Повернення товару належної якості. Споживач має право розірвати укладений на відстані договір протягом 14 днів на підставі Закону України “Про захист прав споживачів”.

Для здійснення права на розірвання договору, споживач повинен зберігати одержану продукцію у незміненому стані.

Знищення, пошкодження або псування продукції, які сталися не з вини споживача, не позбавляє споживача права на розірвання договору. Зменшення вартості продукції внаслідок відкриття упаковки, огляду чи перевірки продукції не позбавляє споживача права на розірвання договору.

Для повернення товару необхідно надати:

  • товар (і всю його комплектацію);
  • розрахунковий документ, що підтверджує купівлю;
  • гарантійний талон;
  • акт, який підтверджує виявлення у товарі істотний недолік, який виписаний сервісним центром у випадку виявлення у товарі істотного недоліку;
  • паспорт і ідентифікаціний код.

Гроші повертаються покупцеві в день пред’явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей в цей день – в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж протягом 7 днів.

Для отримання додаткової інформації, яка стосується умов обміну, заміни повернення або гарантійного обслуговування товару ви можете зв’язатися з нами через форму зворотного зв’язку або за телефоном 0 800-214-057.
Претензії приймаються в порядку передбаченому чинним законодавством України за адресою вказаною в контактах.

Підписатися на розсилку

Відправляючи це повідомлення ви погоджуєтеся з обробкою ваших персональних даних.